پرداخت الکترونیک سپهر

به زودی امکان کارت به کارت بانک صادرات در اپلیکیشن پاس فعال خواهد شد

جدیدترین محصول شرکت پرداخت الکترونیک سپهر اپلیکیشن پاس است. اپلیکیشنی که می‌توان با آن یک پرداخت امن و ساده را تجربه کرد. گفتگوی ما با آرش عسگری مدیر پروژه این محصول پیش روی شماست. 

  • اپلیکیشن پاس چه مزایا و ویژگی‌هایی دارد؟

پاس یک اپلیکیشن جامع و یکپارچه پرداخت است و تمام امکاناتی که در یک اپلیکیشن پرداخت می‌توانیم داشته باشیم در آن وجود دارد و به سادگی قابل استفاده بر ای عموم مردم می‌باشد. از مزیت‌های اصلی پاس امکان دسترسی به خدمات متنوع و گسترده پرداخت از خرید شارژ گرفته تا رزرو هتل و خرید انواع بیمه در محیطی یکپارچه در کنار امکان همراه پرداز و همراه دریافت می‌باشد.

  • لطفا امکانات این اپلیکیشن را برای ما تشریح کنید؟

خرید شارژ یکی از خدمات اولیه‌ای است که اپراتورهای مختلف را با تنوع زیاد بسته‌های پیشنهادی پوشش می‌دهد. در بخش پرداخت قبوض  امکان پرداخت4 نوع قبض از جمله قبوض خدماتی مثل آب پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبض همراه اول و پرداخت‌هایی که مربوط به انشعاب برق می‌شود را داریم. برای امور نیکوکاری نیز پرداخت به خیریه‌ها را نیز در پاس در نظر گرفتیم که در حال حاضر خیریه محک ، قاصدک،کوثر و نیکان فعال است و در آینده خیریه‌های دیگری اضافه خواهند شد.امکان کارت به کارت بانک‌های دی، شهر، حکمت ، اقتصاد نوین، انصار، پست بانک، موسسه نور وموسسه توسعه ،  در حال حاضر  در پاس وجود دارد و به زودی کارت به کارت بانک صادرات و بانک سپه نیز اضافه خواهد شد. امکان شگفت انگیز همراه پرداز برای کاربران عادی این مزیت را ایجاد می‌کند که اگر پذیرنده همراه پردازی باشد، بتوانند به کمک آن دریافت و ارسال پول را یه سادگی انجام دهند و هم برای پذیرندگان کارتخوان این امکان را میسر کرده که با تولید یک QR-Code  بر روی دستگاه کارتخوانشان و اسکن آن توسط اپلیکیشن پاس، پرداخت بدون نیاز به وجود کارت بانکی انجام دهند که در واقع آینده صنعت پرداخت خواهد بود.برای حمایت از مشتریان وفادار و ترغیب و تشویق کاربران که روزانه به اپلیکیشن پاس سر بزند، جعبه‌های شانسی را در نظر گرفتیم که روزانه می‌توانند به آن مراجعه و امتیاز بگیرند و شانس خود برای قرعه کشی هفتگی پاس را افزایش دهند.مورد بعدی کیف پول پاس هست که این امکان را می‌دهد تا با شارژ کیف پول کاربر از خدمات اپلیکیشن برای پرداخت مستقیم و بدون نیاز به استفاده از کارت استفاده کند. از خدمات دیگر این اپلیکیشن خرید بیمه است که انواع  بیمه موتور سیکلت ، بیمه مسافرتی، بیمه شخص ثالث، بیمه آتش سوزی و بیمه زلزله را پوشش می دهد.بابت حضور شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بعنوان PSP  بانک صادرات در نمایشگاه قرآن امسال هم یک مسابقه جذاب داریم که سوالات مذهبی چهارگزینه‌ای برای کاربران در نظر گرفته شده است و افراد با توجه به پاسخ‌هایشان امتیاز کسب می‌کنند و در قرعه کشی هفتگی ما که یک تلفن همراه هوشمند است شرکت داده می‌شوند .در بخش گردشگری هم در حال حاضر امکان خرید بلیط هواپیما را داریم.

  • درباره امتیازگیری و قرعه کشی‌ها که برای کاربران جذاب است، بیشتر برایمان توضیح دهید؟

بیشترین امتیازی که کاربری می‌تواند بگیرد از معرفی اپلیکیشن به دیگران است و البته با پرداخت قبوض و خرید شارژ و خرید بسته اینترنتی هم امکان کسب امتیاز وجود دارد. همچنین کاربران با تکمیل پروفایل هم می‌توانند امتیاز کسب کنند.  نهایتا کسانی که امتیاز بیشتری دارند شانس بیشتری در قرعه کشی کسب می‌کنند و قرعه کشی بصورت هفتگی برگزار می‌شود و جایزه‌اش یک تلفن همراه هوشمند است.

 

  • بعنوان سوال پایانی برایمان مراحل تکمیل اپلیکیشن را تشریح کنید؟

 در بحث گردشگری پروازهای خارجی و امکان خرید بلیط قطار و اتوبوس اضافه خواهد شد. بهبودهایی در زمینه رابط کاربری و  تجربه کاربری خواهیم داشت .در فاز بعدی باشگاه مشتریان هم به پاس اضافه می‌شود.برای سرویس‌های دیگر هم با شرکت‎های مختلف در حال رایزنی هستیم که به مرور زمان به اپلیکیشن اضافه می‌شوند. همچنین با شروع تابستان جشنواره‌ها ، کمپین ها و همایش‌های بسیار خوبی خواهیم داشت که به مرور زمان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

اسکرول به بالا