پرداخت الکترونیک سپهر

جلسه معارفه مدیرعامل جدید شرکت مبنا کارت آریا برگزار شد

جلسه معارفه جناب آقای مهندس بابک رهنماپور مدیرعامل جدید شرکت مبنا کارت آریا با حضور معاونین و مدیران این مجموعه در روز سه‌شنبه مورخ 30/5/1397 برگزار شد.

پیش از این جناب آقای مهندس رهنماپور سمت ریاست هیات مدیره شرکت را بر عهده داشتند. ایشان همچنین مدارج عالی مدیریتی در حوزه فناوری اطلاعات از بانک صادرات ایران را در کارنامه کاری خود دارند.

به گزارش روابط عمومی مبنا کارت آریا، آقای مهندس رهنماپور در ابتدای جلسه از زحمات بی دریغ جناب آقای مهندس مجید افرا که پیش از این مدیریت این مجموعه را بر عهده داشتند، قدردانی کرده و آرزوی توفیق برای ایشان داشتند.

مدیرعامل شرکت مبنا کارت آریا با بیان چشم انداز و اهداف شرکت و با تاکید بر اهمیت کار تیمی در کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات اظهار داشت: همراهی و همدلی کلیه همکاران این مجموعه در راستای دستیابی به اهداف شرکت مزید امتنان خواهد بود.

بخش دیگر جلسه به معرفی جناب آقای دکتر یاشار نجف‌زاده رئیس هیات مدیره شرکت مبنا کارت آریا اختصاص یافت. ایشان با قدردانی از زحمات جناب آقای مهندس مجید افرا (مدیر عامل سابق) و با تبریک و خیر مقدم به جناب آقای مهندس بابک رهنماپور، آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان و مجموعه مبنا کارت آریا را داشتند.

 

 

پیمایش به بالا