پرداخت الکترونیک سپهر

حضور پررنگ پرداخت الکترونیک سپهر در نمایشگاه قرآن کریم

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم به عنوان مجری اصلی خدمات پرداخت الکترونیک حضور چشمگیری دارد.

براساس این خبر شرکت کنندگان در نمایشگاه می‌توانند از خدمات این شرکت استفاده کنند. به گفته مهندس بابک رهنماپور مدیرعامل این شرکت بر اساس برنامه ریزی انجام شده تجهیز ٦٥٠ دستگاه پایانه فروش (pos) ثابت برای غرفه‌های بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم توسط شرکت پرداخت الکترونیک سپهر انجام شده و  خدمات پشتیبانی از آنها در کمترین زمان صورت می‌گیرد.

همچنین مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از اختصاص هدایای ویژه به برندگان در قرعه‌کشی این شرکت در طول نمایشگاه نیز خبر داد و اظهارکرد: کسانی که نرم‌افزار پرداخت «پاس» (پرداخت امن ساده) این شرکت را نصب کنند هر شب به قید قرعه از هدایای ویژه این شرکت در طول مدت نمایشگاه بین‌المللی بهره‌مند خواهند شد.

مهندس رهنماپور گفت: نیروهای ستادی، فنی، زیرساخت و تکنسین این شرکت، خدمات‌رسانی به مشتریان، غرفه‌داران و استفاده کنندگان از خدمات شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران را در این نمایشگاه برعهده دارند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از ۲۱ اردیبهشت تا چهارم خرداد به مدت دو هفته تا شب ۱۹ ماه مبارک رمضان پذیرای علاقه‌مندان و بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ معنوی خواهد بود.

اسکرول به بالا