پرداخت الکترونیک سپهر

مدیرعامل بانک صادرات در بازدید از غرفه اپلیکیشن پاس: دنیای امروز دنیای پرداخت الکترونیک است

روز سه شنبه 31اردیبهشت دکتر حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات از نمایشگاه قرآن بازدید کرد.

در این دیدار که جمعی از مدیران ارشد این بانک نیز حضور داشتند دکتر صیدی از غرفه‌های مختلف بازدید داشتند. مدیرعامل بانک صادرات در جریان بازدید از غرفه اپلیکیشن پاس بعنوان محصول تازه شرکت پرداخت الکترونیک سپهر اظهار داشت:
دنیای امروز دنیای پرداخت الکترونیک است و ما هم باید زیرساخت هایمان را توسعه بدهیم و ظرفیتمان را بالا ببریم طوریکه مردم بدون دسترسی به پول نقد و اسکناس، بتوانند پرداختشان را انجام بدهند. این روش هم سرعت بالا دارد و هم هزینه پایین تر و در نتیجه تعداد معاملات را افزایش می‌دهد .
دکتر حجت اله صیدی در پاسخ به این سوال که اپلیکیشن‌های موبایلی مانند پاس چه نقشی را می‌توانند در رویدادهای فرهنگی داشته باشند افرود: این اپلیکیشن‌ها حتما می‌تواند نقش خوبی داشته باشد و این بستگی به قدرت بازاریابی اپ پاس دارد. اگر بازاریابی خوبی داشته باشد، با توجه به ظرفیت‌های بالایی که دارد، قطعا نتایج خوبی هم خواهد داشت.
مدیرعامل بانک صادرات در پاسخ به سوال دیگری در خصوص دورنمای همکاری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و بانک صادرات ضمن مثبت ارزیابی کردن این همکاری از عملکرد پرداخت الکترونیک سپهر در نمایشگاه قرآن تشکر و قدردانی کرد.

پیمایش به بالا