پرداخت الکترونیک سپهر

اهدای نشان زرین برندهای مسئولیت پذیر اجتماعی به شرکت مبنا کارت آریا

نخستين همايش چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور با رويکرد برندهای مسئوليت پذير اجتماعی با حضور مقامات دولتی و فعالان اقتصادی در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

به گزارش سرمدنیوز، الهام امين زاده، دستار ويژه رئيس جمهور در امور حقوق شهروندی، در نخستين همايش چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور با اشاره به نقش برندها در پويايی اقتصاد کشور اظهار کرد: چنانچه يک برند بخواهد منفعت‌طلبی هم داشته باشد، بايد به پيرامون و نوع نياز مردم احترام بگذارد تا حداقل نيم قرن بتواند به عنوان يک واحد صنعتی برتر معرفی شود.

در ادامه اين مراسم، مهدی چمران، رئيس شورای اسلامی شهر تهران، تحقق اقتصاد مقاومتی و منويات مقام معظم رهبری‌  را به مسئوليت پذيری صاحبان صنعت مرتبط دانست و اذعان کرد: قطعا مسئوليت‌پذيری يک چهره صنعتی می‌تواند سبب تحقق اقتصاد مقاومتی شود و نيازهای جامعه امروز را به نحو احسن پاسخ دهد.

فاطمه دانشور، عضو شورای اسلامي شهر تهران نيز از ديگر سخنرانان ويژه اين مراسم بود که بنگاه‌های اقتصادی را يکی از عواملي دانست که مي‌توانند بحران‌هاي کشور از جمله محيط‌زيست، آب و انرژی کشور را با کمکشان تا حد زيادی برطرف ساخت.

در پایان مراسم نشان زرین چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور با رویکرد مسئولیت‌اجتماعی به سید مرتضی حسینی مدیرعامل مبنا ‌کارت آریا اهدا شد.

مرتضی حسینی مدیر عامل مبنا کارت آریا در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: مجموعه مبنا کارت آریا در صدد فرهنگ‌سازی و ترویج استفاده هر چه بیشتر از خدمات پرداخت الکترونیک می‌باشد که این رسالت اجتماعی به بهداشت جامعه و حفظ محیط‌زیست کمک شایانی می‌نماید. پرداخت الکترونیکی با کاهش مصرف کاغذ، کاهش سفرهای درون شهری و همچنین کاهش قابل توجه تولید اسکناس می‌تواند، نقش اساسی در ارتقاء رفاه اجتماعی، بهداشت جامعه و حفظ محیط‌زیست داشته باشد .

اسکرول به بالا