پرداخت الکترونیک سپهر

با پرداخت الکترونیک سپهر در نمایشگاه مجازی کتاب شرکت کنید

مهم ترین رویداد فرهنگی کشور که سال گذشته بخاطر بحران کرونا لغو شده بود از روز یکم بهمن ماه و در شمایلی جدید با عنوان “نمایشگاه مجازی کتاب” آغاز به کار کرد.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حمایت بانک صادرات ایران در حالی آغاز به کار کرده است که شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بعنوان مجری اصلی درگاه پرداخت اینترنتی این رویداد با آمادگی کامل و شبانه روزی به مخاطبان این رویداد مهم خدمات خود را ارائه می کند.

حمیدرضا نیک نژاد مدیر روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر ضمن اشاره به اعتماد بانک صادرات ایران و برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب به این شرکت گفت: خوشبختانه  کسب رضایتمندی بالای برگزار کنندگان، عملکرد پرقدرت، استمرار خدمات پایدار و با کیفیت شرکت، که از نمایشگاه قرآن در سال 98 آغاز شده بود موجب شد تا بعنوان مجری اصلی پرداخت اینترنتی نمایشگاه مجازی کتاب در کنار بانک بزرگ صادرات ایران حضور پیدا کنیم. یقین دارم مخاطبان و هموطنان عزیز ما پس از انتخاب کتابهای مورد نیاز و در مراحل پرداخت یک خرید ساده و امن را تجربه خواهند کرد. ضمن اینکه تیم های پشتیبانی و فنی شرکت با حضور بهترین متخصصان ما برای این رویداد مهم بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به برگزارکنندگان این رویداد مهم فرهنگی هستند.

بنابراین گزارش، در این نمایشگاه که با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی بصورت مجازی برگزار می شود، بانک صادرات ایران با شعار «بانک صادرات ایران، حامی یار مهربان» بعنوان حامی اصلی حضور دارد.  نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یکم تا ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

پیمایش به بالا