پرداخت الکترونیک سپهر

سفر استانی مدیرعامل پاس به استان فارس

دکتر حمزه آقابابایی مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر در ادمه بازدیدهای استانی خود به استان فارس سفر کرد.

مدیرعامل پاس ضمن بازدید از مدیریت امور شعب بانک صادرات ایران در استان فارس و شعبه ممتاز زند در این استان بر بهبود تعاملات مرکز این شرکت با سرپرستی بانک در این استان تاکید کرد و گفت: با همکاری و تعامل سازنده ای که در سطح مدیران ارشد بانک صادرات و به ویژه نگاه مثبت و توجه جناب آقای دکتر ایمانی مدیرعامل محترم بانک صادرات ایران نسبت به پاس وجود دارد در آینده نزدیک شاهد رشد و ارتقای جایگاه شرکت خواهیم بود. همچنین در خصوص توسعه کمی و کیفی زیرساخت ها و تجهیزات مورد نیاز استان ها در آینده نزدیک شاهد رخدادهای مثبتی خواهیم بود که امیدوارم منجر به بهبود سهم بازار شرکت و ارتقای کیفیت خدمت رسانی شود.

در ادامه این این دیدار و جلسه مهندس کیومرث اعلایی مدیر امور شعب بانک صادرات ایران در استان فارس نیز ضمن ابراز امیدواری به بهبود فعالیت های شرکت در دوره جدید، بر شناسایی ظرفیت های موجود و استفاده از فرصت های بالقوه فعلی تاکید کرد.

در ادامه این سفر که به اتفاق مهندس امیرامیدوار معاونت عملیات پاس انجام شد دکتر حمزه آقابابایی ضمن بازدید از مرکز شرکت در استان فارس با همکاران و تکنسین های این مرکز گفت و گوی صمیمانه ای داشت و ضمن قدردانی از زحمات ایشان ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک، اهتمام و تلاش بیشتری برای جلب رضایت حداکثری مشتریان و به ویژه بانک صادرات ایران  انجام شود.

 

پیمایش به بالا