پرداخت الکترونیک سپهر

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، با 8 محصول به تراکنش هفتم می آید

 

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر یکی از ۱۲ شرکت دارنده مجوز PSP در ایران، با 8 محصول خدماتی در حوزه پرداخت الکترونیک در تراکنش هفتم حاضر می شود

«شرکت پرداخت الکترونیک سپهر» که پیش از این با نام مبنا کارت آریا شناخته می‌شد در 21 و 22 دی ماه محصولاتی همچون درگاه پرداخت اینترنتی، مدل های مختلف دستگاه های کارتخوان ، اپلیکیشن پاس، کیوسک امین سپهر، کیوسک بیمارستانی ، صندوق فروشگاهی، Pin pad ، ماشین حساب متصل به pos و سایر راهکارهای متمایز پرداخت  را در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به علاقمندان معرفی خواهد کرد.

به گزارش فابا نیوز، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در سال 1386 مجوز خود را از بانک مرکزی اخذ کرد تا به منظور ارائه راهکارهای جامع فناوری مورد نیاز بانک‌ها و سایر موسسات مالی و اعتباری، طراحی و اجرای اتوماسیون‌های بانکی، ارائه خدمات پرداخت الکترونیک و بانکی (نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)، واردات و فروش کارت‌های الکترونیک هوشمند، پیاده‌سازی سامانه‌های امنیتی مرتبط به حوزه پرداخت، شخصی‌سازی کارت‌های هوشمند فعالیت قانونی و نظام مند خود را آغاز کند.

دستاوردی در سایه تغییر

پرداخت الکترونیک سپهر را تا پیش از دی ماه ۱۳۹۷ با نام مبنا کارت می شناختند اما با تغییر نام خود سعی کرد تا تحولی شگرف را در ویترین دستاوردهای خود به وجود آورد. دستاوردی که فقط یک چشم‌انداز را دنبال می‌کند تا شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به عنوان انتخاب اول مشتریان، در ایران و خاورمیانه بدرخشد.

به همین منظور مدیران این شرکت ضمن بهره‌گیری از نخبگان خلاق، مبتکر و استفاده از به‌روزترین، وسیع‌ترین ابزار و شبکه‌های پرداخت و در نهایت طی بازنگری تمام خدمات و محصولات، جانی تازه به این شرکت بخشیدند که حاصل آن؛ افزایش سطح کیفیت خدمات، تنوع بیشتر محصولات و طراحی هوشمندانة محصولاتی جدید برای خدمت‌رسانی بود.

هم اکنون نیز این شرکت، در زمینه خدمات ممتاز پشتیبانی انواع دستگاه‌های کارتخوان، درگاه پرداخت امن اینترنتی ویژه وبسایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی و سامانه پرداخت موبایلی فعالیت خود را ادامه دهد.

تنوع در محصولات

شایان ذکر است ، این شرکت در بازه زمانی فعالیت خود توانسته چندین محصول را در حوزه خدمات رسانی در بخش نظام پرداخت الکترونیک به مخاطبان و مشتریان ارائه دهد که مهمترین دستاوردهای سال‌های اخیر این شرکت را می‌توان طراحی و ارائه اپلیکیشن «پاس»، دریافت مجوز شرکت دانش‌بنیان، دریافت گواهی‌نامه های مختلف ایزو و اخذ گواهینامه صلاحیت رتبه یک از شورای عالی انفورماتیک و مجوز تولید نرم افزار و سخت افزار  دانست به طوری که این مجموعه در تراکنش هفتم با حضور در غرفه های 41 و 34 پذیرای علاقمندان بوده و در خصوص سوالات و پیشنهادهای آنان گفتگو خواهند داشت.

 

پیمایش به بالا