پرداخت الکترونیک سپهر

معاون خدمات نوین پرداخت الکترونیک سپهر خبر داد: افتتاح اولین ترخیص الکترونیکی بیماران

معاون خدمات نوین شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، از راه اندازی اولین ترخیص الکترونیک در بیمارستان حضرت امام رضا (ع) کرمانشاه خبر داد.

ریحانه معصومی، گفت: به منظور اجرای دولت الکترونیک و کاهش نیروی انسانی در حوزه مالی و اداری بیمارستان‌ها، شرکت پرداخت الکترونیک سپهر تصمیم گرفت از دستگاه های پوز موجود در زمینه پرداخت و خدمات الکترونیک استفاده نماید.

وی افزود: یکی از طرح‌های این سیستم ترخیص الکترونیک بیماران در بیمارستان‌ها بدون مراجعه به مراکز ترخیص و صندوق است. در واقع فرد می‌تواند از طریق پورتال‌های دستگاه های پوز وارد سیستم شده، صورت حساب‌های مالی خود را دیده و خدمات دریافتی را مشاهده نماید و در نهایت از طریق پوز پرداخت خود را آنلاین انجام دهد. در این روش بیمار در کمترین زمان ممکن ترخیص خواهد شد.

معاون خدمات نوین شرکت پرداخت الکترونیک سپهر اظهار کرد: این فرایند دو مزیت دارد، اول اینکه بیمار در صف‌های طولانی ترخیص و صندوق سرگردان نمی‌شود و دوم به صورت آنلاین می‌تواند از وضعیت صورت حساب‌های مالی مطلع شود.

وی  در ادامه خاطرنشان کرد: در فرآیند قبلی مراجعه حضوری به مراکز ترخیص لازم بود و فرد باید منتظر ارسال پرونده و رسیدگی می‌شد و بدون اطلاع از ریز مبالغ، پرداخت را انجام می‌داد. ولی در فرایند جدید بیمار و یا همراه از طریق پورتال می‌تواند کار ترخیص و صندوق را همزمان انجام دهند.

معصومی با اشاره به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این طرح، تصریح کرد: فرایند جدید با هدف کاهش نیروی انسانی، شفاف‌سازی صورتحساب‌های بیمار و استفاده از فناوری‌های نوین اجرا می‌شود.

معصومی اظهار داشت: امیدوارم با راه اندازی فرایند مذکور، هم دولت الکترونیک اجرا شود و هم شاهد کاهش مراجعات باشیم.

وی با بیان اینکه اولین کیوسک ترخیص الکترونیک به صورت پایلوت در مجتمع حضرت امام رضا (ع) راه اندازی شده است، افزود: ۲۰ کیوسک ترخیص الکترونیک برای بیمارستان امام رضا در نظر گرفته شده است.

معصومی تاکید کرد: همچنین امیدواریم تا پایان سال جاری بیمارستان های دیگر به این کیوسک مجهز شوند.

اسکرول به بالا