پرداخت الکترونیک سپهر

پرداخت الکترونیک سپهر در حوزه مسئولیت اجتماعی کار فرهنگی انجام دهد

نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل خانه کتاب از غرفه پرداخت الکترونیک سپهر در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید و با مسئولان غرفه گفت‌وگو کرد.

وی در پاسخ به این سوال که حضور پرداخت الکترونیک سپهر را در نمایشگاه چگونه می‌بینید؟ می‌گوید: آن دسته از اهل قلم که از سال 1386 تا 1395 با بانک صادارت کار کردند، تجربه خوبی داشتند و خاطره خوبی از بانک صادرات در ذهنشان باقی مانده است. با توجه به تحولات تکنولوژیک به نظرم فرصت خوبی است تا بانک صادارت مشتریان جدیدی جذب کند و به همین دلیل حضور در نمایشگاه قرآن فرصت خوبی برای پرداخت الکترونیک سپهر و بانک صادرات است.
مدیرعامل خانه کتاب در خصوص اینکه حضور مجموعه‌هایی همچون پرداخت الکترونیک سپهر را در فعالیت‌های فرهنگی از قبیل شرکت در نمایشگاه چگونه ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان می‌کند: شرکت‎های بزرگ نظیر شرکت شما یا بانک‌های مختلف غیر از پرداخت الکترونیک، مسئولیت اجتماعی دارد. شرکت‌هایی همچون پرداخت الکترونیک سپهر در حوزه مسئولیت اجتماعی می‌توانند کارهای فرهنگی انجام بدهند که برایشان آورده دارد یعنی صرفا هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری اجتماعی است که حتی شاید سریع نتیجه ندهد اما در درازمدت نتیجه‌اش را خواهید دید.
شایان ذکر است پرداخت الکترونیک سپهر در جریان برگزاری نمایشگاه قرآن با قراردادن یک مسابقه فرهنگی قرآنی در اپلیکیشن پاس تلاش کرده، بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را ایفا نماید.

اسکرول به بالا