پرداخت الکترونیک سپهر

پیام نوروزی مدیر عامل

بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروزها، سبزی و طراوت را تلاوت کردن

بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروزها، سبزی و طراوت را تلاوت کردن. وقتی نگاه بهار  بر دیوار دل و جانمان می تابد، از تدبیر کننده شب و روز و بی همتای هستی بخش، دگرگونی، تحول و بهترین حال ها را در لحظات تحویل سال با تمام وجودمان تمنا می کنیم.

سال جدید بر تمامی ایرانیان، مشتریان ،همراهان ، همکاران محترم در شرکت مبنا کارت آریا، بانک صادرات و فعالان صنعت پرداخت مبارک باد .

سال 1396 هجری شمسی را در حالی آغاز می کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق و زحمتکش با عبور از تمام موانع و سختی ها و کسب موفقیت های محسوس به پایان رساندیم  و امید که از این پس نیز روند رو به رشد ادامه یابد. ما برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، توجه بیش از پیش به رویکردهای اقتصاد مقاومتی و تحقق چشم اندازهای  پیشرو ‌در‌ صنعت پرداخت ، با تلاش بیشتر تمامی همکاران،توأم با نوآوري‌ها ، تحولات و تجربه‌هاي مشترک و مثبتی براي شرکت باشد تا با ارائه خدمات و محصولات مطلوب و شناسايي فرصت‌های تازه و تبديل آنها به ارزش، بتوانیم براي ذی‌نفعان، به‌ويژه مشتریان و سهامداران گرانقدر، نقشی اساسی در بالندگی اقتصاد ملی ايفا كنیم.

سالی پر از برکت، تندرستی و بهروزی برای همه شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان از درگاه باریتعالی آرزو می‌نمایم.

مرتضی حسینی

مدیر‌عامل مبنا کارت آریا

 

 

پیمایش به بالا